Publicitate

13 februarie 2013

1$ de la Talebux

   Asa cum ti-am promis in postul Talebux astazi iti prezit dovada de plata de la Talebux, si anume 1$ pe care l-am primit in cateva minute in contul meu de paypal. Aceasta este suma minima pe care o poti cere de la Talebux.

   Eu am obtinut aceasta suma minima in 10 zile intrand doar 5-10 minute pe zi, cand am stat 10 minute am completat si unele PTSU ca sa ating mai repede suma minima de payout sa va asigur ca aceasta oportunitate este reala si ca acest site plateste.

   Iata si dovada de plata de la Talebux:


2 comentarii:

  1. Acum minimum de plata arata 4$, dar cu mini joburi si clickurile se ajunge repede la suma asta cred ca in 2 sapt ii fac fara referali. E bun siteul sper sa si tina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da acum pentru membri standar este 4$,pentru peremium este 2$ iar pentru elite si restu este la 1$.Da,din mini joburi si din clicuri se pot face relativ repede cei 4$ care este minimul de plate.
    Poti incerca si http://cum-sa-facibani.blogspot.ro/2013/03/cum-sa-faci-bani-cu-gosignups.html acesti 4$ ii poti face in cateva zile.

    RăspundețiȘtergere